Ст.8  Закону України "Про захист прав споживачів" надає таку інформацію:

за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі якщо  Ви бажаєте обміняти товар на аналогічний.

Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Тобто якщо вам обміняють на аналогічний холодильник, який вже коштує 9000 (а раніше Ви його купували за 7100 грн), то перерахунку вартості не буде.

У разі якщо  Ви бажаєте повернути гроші,сплачені за товар.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги ( тобто,ціна на холодильник у день пред’явлення вимоги), а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі ( тобто якщо ціна на холодильник впала, то Ви віддавати різницю коштів продавцю не будете).

  Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Зверніть увагу, при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

Пам’ятайте! За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Отже, Ви маєте право на обмін товару або розрахунку, у разі,якщо ремонт холодильника «затягнувся», Ви маєте право на отримання зазначеної вище неустойки.


Ім’я автора не додане
Консультація актуальна на дату: 22.12.2014
Кількість переглядів: 1194
Адреса електоронної пошти не вказана


Оцінки консультації (2): 5.0
Залишити відгук у ГОСТЬОВІЙ КНИЗІ
Посилання на схожі консультації:

Теги матеріалу: споживач, Ціна, заміна товару, недоліки товару

Коментарів нема