Як правило, звернення громадян до органів виконавчої влади надсилалися поштою. Це, звісно, не досить зручно, адже необхідно придбати конверт, вистояти чергу, сплатити вартість відправки рекомендованого листа (щоб упевнитися в тому, що лист дійде до адресата і не загубиться по дорозі. До речі, перевірити статус відправленого рекомендованого листа можна тут: http://services.ukrposhta.com/barcodesingle/). Звернення, надіслані електронною поштою на адреси органів виконавчої влади, вказані на веб-сайтах, як звернення громадян не розглядаються і сприймаються лише в порядку інформації.

Наразі існує державна установа «Урядовий контакт-центр», який здійснює опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Сайт цієї установи (*клац*) дає можливість відправити звернення мережею Інтернет.

 Звернення громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування надсилаються через веб–сайт безпосередньо органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні необхідно вказати повні реквізити юридичної чи фізичної особи, органу місцевого самоврядування, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

Відповідь авторові звернення надсилається на електронну адресу або (за бажанням заявника) письмово — на поштову адресу, які вказані ним при реєстрації.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • містить нецензурну лексику або образи;
  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
  • текст написано з використанням латиниці;
  • не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника.

Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити юридичної чи фізичної особи, органу місцевого самоврядування повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

Після реєстрації на сайті Вам буде доступний Ваш персональний кабінет, у якому Ви можете змінити ваші персональні дані, а також переглянути відправлені звернення:

А ось так виглядатиме сторінка, на якій Ви (після реєстрації, звісно) зможете безпосередньо надрукувати Ваше звернення. Вам необхідно буде обрати сферу, якої стосується Ваше запитання (наприклад, екологія та природні ресурси, зайнятість та безробіття тощо) та регіон, якого стосується запитання

 

Будьте уважні при формулюванні тексту звернення, дотримуйтесь точності та однозначності.

 

Консультацію підготував консультант Юридичної клініки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого Глєбов Роман Сергійович.


Автор консультації: Глєбов Роман Сергійович
Дата надання консультації: 08.11.2014
Кількість переглядів: 1226
Адреса електоронної пошти не вказана


Оцінки консультації (3): 4.7
Залишити відгук у ГОСТЬОВІЙ КНИЗІ

Теги матеріалу: Звернення громадян

4

  1. Stalls

    Цитата
    Звернення на електронні адреси не розглядаються як звернення громадян. Інформація лише може бути просто взята до відома на розсуд органу

    Дякую,Роман. Мав намір звернутися до МРЕВ (ДАЇ) - то у них пропонується звернення здійснювати через електронну пошту у вигляді запиту.  Дійсно ж офіційної реєстрації ніхто не проводить, тому у разі потреби таке звернення, якщо на нього не відповіли,  у суді навряд чи буде аргументом. Але якщо відповідь є то різниці у засобі звернення не існує...

    0  
  2. Для Альони.

    Оператори записують на словах фігню, перевірено. Ліпше написати в електронній формі, так можна точніше сформулювати питання, і це формулювання не залежитиме від третьої особи (оператор).

    Для Сергія Сталленовича.

    Звернення на електронні адреси не розглядаються як звернення громадян. Інформація лише може бути просто взята до відома на розсуд органу. А так звернення офіційно реєструється, можна у будь-який момент зайти на сторінку і не загубити реєстраційний номер звернення. До того ж, за бажанням заявника відповідь надсилається на поштову адресу листом.

    0   Спам

Окрім зазначеного сайту контактного центру звернення можна в більшості здійснювати безпосередньо на сайтах тих органів влади, до яких воно адресоване. Взагалі ця тема потребує більшого розголосу і безсумнівно дуже корисна для громадян...

0