Автор: Aleksandr | Дата додавання: 18.07.2012, зміни: 20.04.2024, 10:08 Категорія:Житлове право4 | Переглядів: 1897
З 2011 року житлово-комунальні служби подають до судів заяви про видачу судового наказу для стягнення заборгованості з боржника та після отримання такого через державну виконавчу службу задовольняють свої позовні вимоги шляхом реалізації єдиного житла боржника. Чи є така практика законною?
Згідно зі статтею 47 Конституції України, житло є не привілеєм, а конституційним правом кожної людини, яка знаходиться на території Україні на законних підставах. Крім того, відповідно до Основного закону, держава повинна забезпечувати кожному громадянину реальну можливість придбати, побудувати або взяти в оренду житло.
Проте Законом України «Про внесення змін до Закону України«Про виконавче провадження»та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень суду та інших органів (посадових осіб)» від 4 листопада 2010 року були внесені зміни до ст.52 ЗУ «Про виконавче провадження ». Зараз частина сьома цієї статті звучить наступним чином: «У разі, якщо сума, яка підлягає стягненню за виконавчим виробництва не перевищує десяти мінімальних заробітних плат, стягнення на єдине житло боржника і земельну ділянку, на якій розташоване це житло, не проводиться. У такому разі державний виконавець зобов'язаний вжити всіх заходів для виконання рішення за рахунок іншого майна боржника ».
Таким чином, виходить, що у разі, якщо борг по сплаті за комунальні послуги становить більш ніж 10 730 грн., то житлово-комунальні служби можуть повністю законним способом задовольнити свої вимоги шляхом реалізації єдиного житла громадян.
Прошу пробачення, однак я не зовсім зрозумів суть вашого запитання. Дана консультація підготовлена відповідно до чинного законодавства й не стосується системи оподаткування. А тому, будь ласка перефразуйте чи поясніть що ви мали на увазі. Чи якщо ви маєте конкретне питання то, будь ласка, задавайте. З повагою Олександр.
Сашенька "Згідно зі статтею 47 Конституції України, житло є не привілеєм, а конституційним правом кожної людини, яка знаходиться на території Україні на законних підставах. Крім того, відповідно до Основного закону, держава повинна забезпечувати кожному громадянину реальну можливість придбати, побудувати або взяти в оренду житло."Гарно! ,Потім ще,ось це"стягнення заборгованості з боржника"....Скоро буде стаття і про стягнення податку на нерухомість...і про всі нюанси " падатку на розкіш".
Уважаемый, Komfort057, я думаю, что ответ на вопрос, как действовать людям чтоб не отобрали и так всем понятен - нужно оплачивать коммунальные услуги согласно установленных цен и тарифов. Неоплата коммунальных услуг является нарушением гражданских обязательств перед коммунальными службами. Но если же все таки возник спор с коммунальными службами не нужно пытаться защищаться в суде самостоятельно без рекомендаций юриста или без процессуального представителя.
Нет повести печальнее на свете, чем о комунальных услугах... Автор доходчиво конечно объяснил, но лучше бы подсказал, как людям действовать, что не отобрали?
перейти до публікації
Прошу пробачення, однак я не зовсім зрозумів суть вашого запитання. Дана консультація підготовлена відповідно до чинного законодавства й не стосується системи оподаткування. А тому, будь ласка перефразуйте чи поясніть що ви мали на увазі. Чи якщо ви маєте конкретне питання то, будь ласка, задавайте.
З повагою Олександр.
Сашенька
"Згідно зі статтею 47 Конституції України, житло є не привілеєм, а конституційним правом кожної людини, яка знаходиться на території Україні на законних підставах. Крім того, відповідно до Основного закону, держава повинна забезпечувати кожному громадянину реальну можливість придбати, побудувати або взяти в оренду житло."Гарно! ,Потім ще,ось це"стягнення заборгованості з боржника"....Скоро буде стаття і про стягнення податку на нерухомість...і про всі нюанси " падатку на розкіш".